wtorek, 23 października 2007

Kolejne scrapowe cudowności

Nowy tydzień, nowe prace :)
Scraperki mają mnóstwo niebanalnych pomysłów. Lecą jak burza - co nas (mnie) bardzo cieszy ;p :).
Coraz śmielej zamieszczacie swoje prace w galerii blogowej - dziękujemy :*.

W tym tygodniu wyróżnione prace to:

1. Rameczka Uhk .
Kolory, kompozycja, zawijaski - wszystko to przypadło nam do gustu :)

uhk

2. Magnes na lodówkę mamami (z zabawy "to samo nie to samo" ). Świetne kolory, ciekawe spojrzenie na temat :) + guzior

mamami

3. Oraz zakładki Tores
dzięki takim zakładkom czytanie staje się 10 razy przyjemniejsze :* (nie wiem czy by mnie nie rozpraszały tak cudne zakładki).



tores1

tores2

Wszystkie prace są cudne :D

Do zobaczenia za tydzień ;)

Jasz (podekscytowana jak 150).

3 komentarze:

Tores- pisze...

Hehe, zaspamowałam wątek blogowy w tym tygodniu, to i coś mojego się załapało ;) . Ale żeby akurat zakładki? W ogóle się nie spodziewałam, że one tak fajnie wyjdą!

ScrapLab / s3f pisze...

Po 1 - czarno - bialy magnes jest bomba! I Guzik rzecz jasna:D
Po 2 - zakładki rozpraszają pięknotą! Wiem co mówię! Mam jedną z nich w biografii Szalapina i nie można się skupić na tekście :( :D
Po 3 - rameczki Uli widziałam w pewnej galerii :D Niech się sprzedają tak pięknie jak są wykonane!
Karola

Babsko pisze...

tak tak!! zakładki rulezz :))

magnes i ramka cudne :)