piątek, 23 listopada 2007

KONKURS - świąteczne scrapuszko

..::: UWAGA UWAGA :::...

Jako, że święta zbliżają się wielkimi krokami a produkcja scrapuszek wzrasta. Postanowiłyśmy zorganizować taki mini konkurs.

Ale zacznijmy od początku:

Sprawczynią całego zamieszania, i rozprzestrzeniania się w tempie ekspresowym scrapuszkowej zarazy jest nikt inny jak nasza (mogę chyba tak powiedzieć ;) ) Agnieszka (jej blog, jej scrapgaleria).

W sumie konkursem jako takim nazwać tego nie można- bardziej rzekłabym, że jest to wyzwanie :)

Dla tych, którzy nie wiedzą jeszcze czym jest scrapuszko a chcieliby wziąć udział w konkursie/wyzwaniu podajemy link do Agnieszkowego kursu.

Zapraszam do zabawy - nagroda czeka :D (o tym już wkrótce).

Zatem zasady:
Konkurs/wyzwanie dotyczy wykonania scrapuszka. Wymiary obojętne- jakie komu wpadnie w ręce takie będzie dobre.
tematyka scrapuszka: Święta
  • termin wykonania scrapuszka od dzisiaj 23.11.07r, do następnego piątku 30.11.07r.
  • prace prosimy wysyłać na adres scrappassion-konkurs@o2.pl
  • swoich prac nie wklejamy wcześniej w żadnych galeriach- żeby było sprawiedliwie :) (a teraz będzie strrrasznie ;) - jeżeli jakaś praca zostanie wcześniej umieszczona na blogu/w galerii itp. zostanie automatycznie zdyskwalifikowana)
  • w sobotę (1 grudnia) na naszym blogu zostanie umieszczona ankieta i to Wy zdecydujecie które scrapuszko zasługuje na nagrodę :)
  • wyniki zostaną oficjalnie ogłoszone na blogu

No i cóż więcej mogę dodać :) Miłej pracy, owocnej w pomysły ;)

Pozdrawiamy serdecznie: Filka, Jaszmurka, Rae, Kaszellek

13 komentarze:

Jaszmurka pisze...

A z okazji, że lubię sama ze sobą gadać (i odpowiadać na zadawane przez siebie pytania też ;) ) to powiem:
DO ROBOTY !!! :)

Ja już zaczynam obmyślać plan :* :)

pozdrawiam Jaszmurka

Filka pisze...

jesteś wariatka do potęgi :lol:

do roboty dziewczyny mała nagrod czeka :)

UHK Gallery pisze...

J już się nie borobię chyba, aż mnie trzęsie ze złości. Maz mówi, że to moja wina jest bo sie opieprzam i śpie w nocy heheh 5 godzin spi tylko - no muszę, bo bym padła. Jeszcze kulinarny mi koło nosa przejdzie wrrrrrrrrr.
Piosneczka blogowa REWELACJA!!!!!!!! Dla Yoasi brawa wielkie. Buziaki bogerki!!!!!!

finnabair pisze...

przyszłam was po podglądać i tutaj..co mi szkodzi..fajnie tu macie - już się nie mogę na te prace konkursowe doczekać..ech, idę bejcować:(

Kasia pisze...

zrobiłam, zrobiłam .. chociaż wyszło mi conajmniej scrapucho a nie scrapuszko ;)

Tores- pisze...

Ooo, superaśny konkurs, taki na 15 minut roboty, to mi się podoba ;)
I chociaż skrapuszka mi do niczego nie potrzebne, to chyba jakieś skrapnę ;)

agnieszka pisze...

ooo scrapnęłam :) 15 minut..... no... cała niedziela... :)

jaśminowasia pisze...

może i ja spróbuję z takim maleństwem, amator ale chętny- to oczywiście o mnie :)

finnabair pisze...

czy niescrapujący też mogą startować? to znaczy dotychczas niescrapujący?
;)

Jaszmurka pisze...

Dziewczyny! Super, że tak zabieracie się do roboty :D

Finnabair jeszcze się pytasz? :kijaszkiem Cię potraktowałam: ;p. Koniecznie zrób scrapuszko :D

finnabair pisze...

myślisz, że to tak łatwo - kiedy ja nawet kleju dobrego nie mam ;)
pomyślę ale nie ręczę za efekty;)

Tores- pisze...

Skrapuszko zrobione, wieczorem wyślę fotki gdzie trzeba. La la la :)

Jaszmurka pisze...

Dziewczyny lecicie jak burza! Strasznie się cieszę, że wyzwanie tak się spodobało!!! jee jee je :D

:*