poniedziałek, 4 lutego 2008

uwaga, uwaga!!

Będzie konkurs!

Tym razem na NAJCIEKAWSZĄ KARTKĘ WALENTYNKOWĄ

Zdjęcia kartek proszę przesyłać do 11 lutego na adres mailowy: scrappassion-konkurs@o2.pl
Jury w składzie: Filka, Jaszmurka, Kaszellek, Rae i Nulka wybierze zwycięzce :))) Ogłoszenie wyników oczywiście 14 lutego ;) Przewidziana ciekawa nagroda-niespodzianka, jakże cenna dla każdej scraperki :))

***************
Szybki konkursik dla komentujących ;) 14 osoba, która napisze komentarz otrzyma garść guzików!!!

20 komentarze:

Zielona pisze...

Hmm... a gdyby tak napisać wszystkie 14 komentarzy ;) To też wyjście ;P No chyba że zostanę zdyskwalifikowana ;P??

truskawkaM pisze...

no ktos musi napisać te komentarze :D

Anonimowy pisze...

O juz wiem ze 14 nie bede ale co mi tam. Kazda bedzie czakala i nikt sie nie wpisze :P

truskawkaM pisze...

oj ciezko idzie nam to zdobywanie guzikow :) czyzby nikt ich niechciał ? :D

Babsko pisze...

śmiało, śmiało :)

mendegan pisze...

też bym wzięła udział chętnie w walce o niespodziankę:))

mendegan pisze...

i tak sobie mysle, ze napiszę więcej naraz;)

mendegan pisze...

może i zostanę zbanowana ale zaryzykuję:)

mendegan pisze...

bo jak mówią do odwaznych świat należy

mendegan pisze...

a przecież nic nie tracę jednocześnie

mendegan pisze...

a jeszcze znam taki dowcip z indeksem co profesor nie wpuszczał do sali studentów tylko kazal indeks pod drzwiami wsuwac.pierwsza osoba wsunela i potem odebrala również drogą pod drzwiami z ocena piec.druga to samo zrobila ale odebrala z ocena cztery.trzecia z ocena trzy.no i reszta studentow stoi pod drzwiami i nie wie co zrobic.w koncu ktorys student mowi:a co mi tam,zaryzykuje.oddal indeks pod drzwiami i odebral a w indeksie piatka z dopiskiem:za odwage

mendegan pisze...

no i do czego ja to pisalam?nie pamietam szczerze mowiac

mendegan pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
mendegan pisze...

teraz wyjdzie na to ze jestem pazerna na nagrode.tymczasem-jak na psychologa przystalo-przeprowadzam jedynie pewniem eksperyment myslowy:zdenerwuje kogos czy nie?pomysla lub powiedza o mnie ze jestem chciwa czy nie?

mendegan pisze...

no i dobra,napisalam czternasty,to juz koncze,jutro z checia tu wejde i przeczytam co o mnie tu zlego napisano,pozdrawiam wszystkie skrapciary.ps.ja dzis nie zachowuje sie normalnie poniewaz mam zmieniony stan swiadomosci pod wplywem pewnych srodkow alkoholowych,ktorych zazylam podczas spotkania z dawno nie widziana kolezanka,ale w sumie to mnie nie usprawiedliwia:))

mendegan pisze...

a jeszcze jedno:doczytalam teraz ze chodzi o garsc guzikow:)torba jestem

Filka pisze...

Mendegan popłakałam się ze śmiechu !!
garść guzików masz gwarnatowaną :)

Babsko pisze...

mendegan do odważnych świat należy!!!!

garść guzików wysyłam!! proszę o adres na pw na forum scrappassion do Nulki :)

Yovi pisze...

hahaha usmialam sie z tego dowcipu :D :D

Kamilcia_W pisze...

mendegan ale sie uśmiałam z rana...i od razu miło dzień sie zaczyna mimo że to prawie 11...pozdrawiam :*