niedziela, 2 grudnia 2007

Konkursowe scrapuszka

informacja prasowa: ponieważ ankieta blogspotowa działała dziwnie i kusiła do dublowania głosów, żeby było sprawiedliwie zapraszamy do ponownego głosowania! Tym razem każdy ma 1 głos :)
Za utrudnienia przepraszamy ;)
[i pojechałam oficjalnie]

Kaszellek :)

Nadejszła
pora głosowania :D
Nasza skrzynka pocztowa wypchana jest pięknymi kosmatymi, gwieździstymi,mikołajowymi scrapuszkami więc czas je pokazać światu :) Zapachniało mi świętami... oj zapachniało :D

Serdecznie dziękujemy za nadesłane prace!!!

!!!Głosowanie trwa do
9 grudnia (niedziela) włącznie!!!

Wyniki zostaną ogłoszone tutaj na naszym blogu :)

Zapraszamy do głosowania

1
01

2
02

3
03

4
04

5
05

6
06

7
07

8
08

9
09

10
10

11
11

12
12

13
13

14
14

15
15

16
16

17
17

11 komentarze:

Nowalinka pisze...

Przepiękne prace dziewczyny, ciężko zdecydować, która najładniejsza, oj ciężko...

Tores- pisze...

O w mordeczkę... Nie wiem, na które głosować :D Odjechane są na maksa...

finnabair pisze...

nie tylko ty...z 5 razy się przymierzałam..

bridget pisze...

głosik oddany. wszystkie prace są prześliczne :)

Babsko pisze...

piękne scrapuszka:)

pasiakowa pisze...

Jaa.. cudowne małe notesiki.. i jak tu wybrać jeden??!!

Yoasia pisze...

chciałam powiedziec ze wszystkie sa sliczne ..... narazie tylko tyle..... wiecej napisze zas potem....

PatiS pisze...

Moj głos zdecydowanie dla 10 !:D Fajne kolorki, czyściutko i bez przesady:)

Bea pisze...

Pięne maluszki!! Wybieram 8! ;)

Bea pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Tores- pisze...

Dawać wyniki!
I proszę napisać, które czyje, bo ja się nie nadaję do zgadywania, a najbardziej mi się podobało szóste i szesnaste :)