piątek, 14 grudnia 2007

Wygrane scrapuszka !!!!

To tak na wstępie bardzo ale to bardzo dziękujemy WSZYSTKIM za udział w tym małym wyzwaniu :) i dziękujemy Agnieszce za ten hit :D
Byłyśmy zaskoczone niektórymi scrapuszkami, żeby nie maila od kogo prace to nie zgadłybyśmy autorów i dobrze ze była ankieta bo przyjąć na siebie taka odpowiedzialność z wyborem jednej pracy to nie lada wyzwanie dla nas ...
ok,przejdę do rzeczy

SERDECZNIE GRATULUJEMY Yoasi

Nagroda i wygrana była dla jednej osoby ale.......

wszystkie płakałyśmy ze śmiechu jak otrzymałyśmy maila....
"Dzikie scrapuszko syberyjskie"
Nie udomowiony kuzyn scrapuszka europejskiego, zamieszkujący tereny wiecznej zmarzliny i tundry, spotykany szczególni we w okolicach świąt Bożego Narodzenia, kiedy to przybiera barwy godowe i przystraja się liśćmi i jagodami znalezionym w lesie, powszechnie uznawanymi za symbole świąteczne - takie jak ostrokrzew czy jemioła. Godowe, lekko perwersyjne ubarwienie ma przywabić ewentualną partnerkę a jednocześnie odstraszyć ewentualnych rywali -scrapuszka syberyjskie potrafią być agresywne i niebezpieczne - atakują ostrymi rogami i przyduszają znienacka. Dzikie scrapuszka syberyjskie nie są niebezpieczne dla ludzi, ale mogą być szkodliwe dla nie wielkich zwierząt domowych, które, zachęcone ciekawymi barwami mogą próbować je pożreć - scrapuszko broni sie wtedy łaskotaniami w ostateczności - metodą na "Kłaczek", czyli podrażniając gardło napastnika wypustkami zmusza go do wyplucia niedoszłej ofiary.Zdjęcia dzikiego scrapuszka syberyjskiego w załącznikach.

Finnabair serdecznie gratulujemy,Twoje scrapuszko zostało wyróżnione :)
Gratulujemy dziewczyny z całego serducha!!!! nagrody polecą już niebawem :)

6 komentarze:

truskawkaM pisze...

pięknie gratuluje laseczki ;) zdolniachy wy ;)

Yoasia pisze...

ja ze tak powiem ......dobra ja jeszcze spie.... wiem, nie obudziłam sie jeszcze.....

bridget pisze...

gratulacje:)

finnabair pisze...

O JEZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
no co wy!miło mi strasznie, ale...no....wiecie, no....ech. szok.
Yoasia wygrała naprawdę a ja to chyba tylko za durnotę ;)

jaśminowasia pisze...

Gratuluję Yoasi!!!!!!!!!!!! i Finn zwierzaczka cudnego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gps06 pisze...

Gratuluję dziewczyny !!! A ja głosowałam na skrapuszko syberyjskie i BARDZO się cieszę, że zostało wyróżnione... :-))), finn ale sie uśmiałam przy opisie :-)))