czwartek, 14 lutego 2008

Konkurs Walentynkowy - wyniki

Oj ciężko było wyłonić zwycięzce :))) Udało się jednak bez większych obrażeń ;) Jaszmurka ma coprawda podbite oko a Rae kuśtyka na lewą nogę ale najważniejszy cel osiągnięty!


I tak pierwsze miejsce tadam tadam zdobyła kartelucha Barbary :) Ujęła nas szczególnie kreatywność autorki.




Wyróżnienia otrzymują Agnieszka - Anna za przełamanie konwencji walentynkowej:





oraz uhk za prostotę i spójność karteluchy:




gratulujemy zwycięzcom!!! uprasza się również o przesłanie adresu do wysyłki nagrody na pw do Nulki na forum :))

śledźcie dziewczyny bloga, bo wkrótce kolejne wyzwania!

całuśnych Walentynek

życzy obolały zespół bloga :*

(to pisałam ja, Nulka)

4 komentarze:

Tores- pisze...

Z czego jest zrobione to pierwsze serducho? :)
Kartka Agnieszki-Anny w moich ulubionych kolorach, ale najbardziej mi się podoba walentynka Uhk. Jest taka geometryczna i pusta :D Uwielbiam.

AgnieszkaAnna pisze...

hoł,hoł,hoł
dzięki za wyróżnienie
gratuluję Barbarze i UHK

Flora pisze...

Kochane!!! Nawet nie macie pojęcia, jak ja się cieszę. Normalnie jak dziecko podskakuję i uśmiecham się radośnie. Dmuchnęłyscie potężnym wiatrem w moje początkujące scrapowe żagle... ;-)))
Gratuluję serdecznie Agnieszce i uhk. Mam nadzieję, że Jasz i Rae wydobrzeją szybko... obym nie miała Was na sumieniu;-)))
Pozdrawiam gorąco i zapraszam na mojego bloga.
Buziaki

Jaszmurka pisze...

Flora- spokojnie 8)
Już obmyślamy zemstę na Nulce ahahaha

Tak cicho siedziałam bo byłam tak obolała, że nic nie widziałam :P

GRATULUJĘ dziewczyny z całego serca!

Karteluchy są czadowe!!!