wtorek, 19 lutego 2008

się dzieje ;))

Się dzieje dużo!

Albumy wędrują (już 7 edycja rusza), walentynkowy szał obdarowywania ciągle trwa a dużymi krokami zbliża się wiosna wdzierając się kolorystycznie w nasze scrapy! I jest super!
Ale do rzeczy :))
W tym tygodniu chciałybyśmy wyróżnić 2 wpisy do albumów wędrujących.

Pierwszy autorstwa Tores:



Drugi autorstwa k_mai:


Fryne po stworzeniu arcydzieła w postaci Jeremiśka złapała oddech i spod jej rączek wydostała się taka oto okładka:




i zupełnie inaczej niż co tydzień chciałybyśmy wyróżnić dodatkowo walentynkę anai:

Czekamy na kolejne propozycje w galerii prac na bloga :))

Buziolki srolki {cmok}

To pisałam ja, Nulka ;))

3 komentarze:

Nowalinka pisze...

Haha! Nie mogę świetne te dzieła, no ale widzę tam moją walentynkę od Anai! Tralala, to ja ją dostałam:D
Ale jestem szczęściara!
Anai - dziękuję :*
Mam nadzieje, że się nie rozmyślisz i mi jej nie zabierzesz....

A ten wpis Tores z kwiatem...niesamowity! :)

jaśminowasia pisze...

ale piękne prace tutaj pokazujecie,no...no.... zachwycające....

anai.pl pisze...

ach, no tak zalatana i zakręcona jestem, że nawet nie napisałam tu ani słowa :)
strasznie się cieszę z tego wyróżnienia, bo widzieć swoją pracę wśród takich genialnych prac, to naprawdę przyjemność :)