środa, 25 maja 2011

Inne rejony twórczości - Rękodzieło.

Witajcie ponownie tym razem chcę Wam przedstawić inne rejony działalności twórczej Dziewcząt i  Chłopców z Naszego forum.
I od razu apel ;)
Wiem, że dużo z Was oprócz papierowej twórczości sięga też do innych dziedzin rękodzieła takich jak haft, filcowanie, biżuteria czy decupage (ta tylko tak przykładowo podałam :) ) ale nie pokazuje tego. Zatem Dziewczęta i Chłopcy pokazujcie Wasze prace innym i dzielcie się Swoją radością tworzenia.

A teraz nowości z forumowego działu Rękodzieło:

Veron pokazuje mam pracę z filcu:


samara84 pokazuje nam szydełko:


Rysa maluje na ciuchach:


Karola zachwyca nas sutaszem:


podobnie jak calista:


agataza pokazuje filcowanie na mokro:


i na sucho:


fejferek tworzy misterne frywolitki:


donka66 macha igłą:

 Tyle ja ;)
Miłego tworzenia i odwagi do pokazywania Waszych prac.

1 komentarze:

Roxie pisze...

Witam serdecznie;D
Też chce skrapować ale nie mam na to wystarczających funduszy i proszę Was o pomoc!
Wystarczy zarejestrować się e-mailem i zagłosować na moja aplikację na stronie

http://www.stypendiumzwyboru.pl/uczestnicy/scrapbooking-metoda-na-odpoczynek-od-pracy-689

każda pomoc sie przyda stąd prosze o wsparcie:) Pozdrawiam