niedziela, 26 czerwca 2011

Nie samym scrapbookingiem


nasze forum żyje. W tym miesiącu wygrzebałam na forum, specjalnie dla was, kilka pozycji z innych dziedzin. Na początek zapraszam do obejrzenia rewelacyjnego pergaminowego motyla autorstwa Tengela27:

Photobucket

W świat decou wprowadza nas as281, zobaczcie jaką cudowną skrzyneczkę wykonała:

Photobucket

Haftem zachwyca edyta350, jej igielniki są perfekcyjnie wykonane:

Photobucket

Photobucket

Tajemnica szycia na maszynie zgłębiają Yoasia:

Photobucket

oraz vernon:

Photobucket

Na kolejną porcję rękodzieła zapraszam już za miesiąc.

4 komentarze:

Yoasia pisze...

ooooooooooooooooooo ale jestem w szoku.... normalnie nie przejdzie mi do jutra. Dziekuje za takie wyróznienie że tu moja lalunia trafiła....

Unknown pisze...

Oj Asiu, czemu Cię to tak dziwi. Cudna jest ta lalunia i zasługuje na to by ją podziwiać.
Inne pozascrapbookingowe prace również fascynujące.
Pozdrawiam.

Edyta pisze...

Ja również dziękuję za wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło, że mogłam znaleźć się w tak wspaniałym gronie. Pozdrawiam

oswoicautyzm.blogspot.com pisze...

Ja również niezmiernie cieszę się z wyróżnienia:)